No more tears

Blev en lugn kväll igår, laddade en salva me sprängmedel sen åkte jag och Stefan mest runt och fixade med lite olika saker. Inte mig emot, hade ont överallt :P Måste lära mig att knyta knutar. Inte vanliga för de kan ja ju, men nå andra som man knyter ihop tändarna med. De ser enkelt ut men när ja väl skulle göra de så gick de åt helvete :P

Måste prata me min arbetsledare om vi kommer få nån toa av nått slag i gruvan innan matsalen är klar. De är fan inte kul att vara tjej och va pissnödig då man har overall och underställ, blir lite trixigt.

Grinade inatt också haha. Ja va så jääävla trött när ja körde hem, och väl hemma så va ja hungrig. Hade köpt en baguett tidigare på dan som ja hade kvar så skulle äta den. Vet inte vafan ja höll på me men mackan åkte i golvet 4 ggr. Då börja ja grina, sen sket ja i mackjäveln och la mig :P Va kanske lite trött och flännig :P

Men nu är de två pass kvar sen ledigvecka tjohoo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0