Prutt

Har inte gjort många knop idag. Mest väntat på att få ladda men eftersom de inte va borrat klart så tog de mer än halva dan så de enda vi hann göra va att sätta ut tändarna... Kanske händer mer imorrn..
Men å andra sidan har vi döpt alla maskiner :D Haha åh ja älskar mitt skiftlag! Helt hjärndöda precis som jag :) Så nu har vi några maskiner som heter bla Elsa, Kikki D, Tracy, Gullan osv. Jag fick igenom att skrotarn skulle heta Gunnar och en traktor Meduza ;) David ska tillochmed klistra fast namnen hehe.

Undra va de andra tycker om de ;)

Körde förbi en trafikolycka. Man inser sin dödlighet när man rullar förbi dom, speciellt när de kunde vart en själv då de nysmällt. Men tror inte det blev några allvarliga skador som tur va. Sen ha ja vart hos Bella och haft riktig tjejkväll. Okej förutom att jag inte drack vin, annars hade de vart fullbordat :P

Huga nu blir de sängen snart. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0