Slurp

sa de av lönen. Har just skickat iväg en beställning till Noshame för 2000:-. Fyra tröjor och en tshirt, tröjan nedan är en av dom ;)


Kände att ja måste ha den haha ;)
Synd att dom inte har mer utbud på hood med dragkedja, eller dom har inte så mycke som faller mig i smaken.

Men men än finns de ju pengar på kontot. Imorrn måste ja på affärn och köpa schampo och grejor till gruvan så ja har de där. En borste kan ju va bra också... Man får rejält me tovor av hjälmen även om jag alltid har fläta. Helt enkelt lite bra och ha grejor!

Sen betala igen böterna, sen spara. Känner mig snål redan nu, va snål då ja va tvungen tanka fullt tidigare inatt. Känns lite skumt att gå från inga pengar till massa pengar. Vill köpa ALLT på en gång, men ändå inte. De löser sig nog :)

NU ska ja hoppa isäng hursomhelst och hoppas att ingen ringer och stör mig imorrn.
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0