Smutsig

Jag känner mig smutsig haha. De där cellprovet va ju inte direkt nån trevlig upplevelse, mest bara konstigt och gjorde ont. Inte gråt ont men ont... Men iallafall så är de över nu :) Hon sa då att livmodern såg bra ut, så ja hoppas nu att jag en vacker dag kan avla fram några slavar ;)

Va förbi Bellsan och pratade lite skit. Synd att hon har skola imorrn annars hade de nog blive vinkväll. Om myset har andra planer imorrn kanske de blir de iallafall, om hon är sugen :) De blir nog bra hur som helst. Ikväll verkar de bli lugnt. Har funderat på att ta ett glas vin, men eftersom ja vet att de kan sluta med något fler än ett så överväger jag att avstå då ja kanske måst in till stan imorrn vid lunch.

Men de löser sig nog. Ska då renbädda sängen och gotta ner mig där sen efter att ja hittat nån film att se :)
Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Totte

Fy fan jag ville dö efter mitt första och senaste cellprov...tanten körde bara in den där jävla grejen helt utan förvarning och besudlade mig. Hade fan ont i mutteriet hela dagen utan att överdriva. Var hemskt :( :(

2012-01-19 @ 20:43:59
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Mia

men voo seeeeg duuu! hem till gården är ju kuung :D!!

2012-01-19 @ 22:17:07
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0