Ta ingen skit

Igår sa jag ifrån. Ja anser inte att de är värt att vara med någon i gruvan då man bara känner sig ivägen och dålig för att man är ny. Han kanske inte gjorde de medvetet men så är de. Igår sa jag faktiskt ifrån, ja brukar inte göra de ofta. Brukar mest hålla ut men började fundera på att vafan, ja ska vara här ett tag hade ja ju tänkt, ja är här för att lära mig och lär jag mig inget där jag är kan jag byta ställe.

De har gått bra med dom andra jag vart me, så de är inte själva laddningen som är problemet. Men man kan ju inte älska alla. Får väl se va som sker ikväll, skulle va kul att få ladda igen :)


Nu jävlar ett skift kvar sen ledigvecka tjohooo! :D Då blir ner ner på stan imorrn och köpa nå kläder. Eller ja mest bunkra mjukisbyxor och linnen, hitta nå snygga leggins :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0