Today will be a day that goes down in history

Hände lite mer igår. Fick sätta bult för hand, de sög och va inge kul. Dessutom är ja lite kort i rocken och svag haha, inget ultimat jobb för mig.

Men sen fick ja va me och ladda sprängmedel på två ställen där vi skulle skjuta :) Fast ja råka äta lite sen va hela jag sölig i de. De va rätt salt men kanske om man blandar ut me lite creme fraiche och dippar chips i de så ;) Men de suger att inte kunna nått direkt för man ska ju spränga i viss ordning och sätta ut dom i ordning vilket jag inte kan.. Men de kommer väl.

Sen så sa Jimmy att jag fick fyra av salvorna och de va ju kul! Han sa att jag va den första kvinnan i Kankbergs historia som gjort de hehe. Dock vet jag ju inte om nån av mina kollegor på de andra skiften hunnit, fast dom har bara gått förmidda och vet inte om dom sprängt nått då.

Såååå de finns en risk att jag är ägd :) Men de gör inget. De va kul att få va med och ladda, sen stå en bit upp och känna och höra salvorna gå av.

Men ska nog ta me mig så ja kan duscha på stället idag. De är motigt att köra hem trött sen kliva in en dusch vid 03 tiden, då blir man ju pigg igen och kall. Kunde då fan inte sova inatt trots att jag va trött. Men de löser sig :) NU MAT!

Kommentarer
Postat av: Alice

En tjej i Jokkmokk som Robert kände dog i cancer igår, ett år yngre än mig. Sen Kristoffer som var från Skellefteå, gick Naturbruks i Burträsk dog ju som du säkert vet, han umgicks jag med lite förut.. :( Och för två år sedan omkom en jättebra vän till mig i en bilolycka så det blev lite mycket på en gång bara

2012-01-11 @ 14:29:24
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0