Todelo

Har inte mycke energi över till annat på förmiddagsveckorna. Trodde jag va pigg igår när ja kom hem men kl 19 sov jag då. Vaknade 22, 23:15 sov jag igen hehe... Men stiga upp tidigt är ju som sagt inte min grej.. Men nu är de ett skift kvar i grottan sen leeeedigt :)

Imorrn vid den här tiden har jag då korkat upp vinet ;) Udda dag men jag och Bella ska ha en snacka bajs kväll och tyvärr är sönda enda dagen som funkar, så det får bli så!

Idag har vi satt upp bultar för traversen i verkstan under jord. Jag har även kört bultriggen Kicki, fan de värsta jag gjort än så länge haha. Är ju van att köra hjullastare men beroende på vilket håll man ska åt så måste man tänka tvärtom. Är en hel del att hålla reda på!

Ne nu ska jag sova en stund as usual. Vi hörs party people, sup åt mig ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0