Vm guld Vm guld V-M guld

Åh fyfan vilken match! Eller ja kan väl börja med kvällen. Såg derbyt i stan med Robin, Peji och Sunky. Peji va störd i huvet som vanligt och pratade om hemliga nallebjörnar..? Sen anlände Tessan som lyckats pricka av en ren med bilen så hon hade trasig lykta :P Vi körde nått tråkigt spel som Peji fått i julklapp men vi fick iallafall veta att Sunky tycker det är attraktivt med män som har skägg/mustasch... ;) Hahah.

Körde på Krysset sen åkte jag hem. La mig i sängen och såg JVM finalen och fyfan jag har aldrig haft så ont i magen. Vilken jävla match! Full rule hela tiden, är nog den bästa matchen jag sett i hela mitt liv. Grattis grabbar, jag är stolt över att vara svensk!


Sov cirkus 2½ timme innan jag steg upp. Brorsan skulle fara rätt tidigt på morron men de blev inte förän 12 haha. Sa hejdå. De är inte ofta man får rå om han i två veckor. Fällde faktiskt några tårar när han for och tittade som vanligt efter han på balkongen. Men han är nog hemma snart igen :)

Sen blev ju natten jävligt knäpp så ja ha sove lite till och från. Ikväll for ja till stan och Robin, hade en sån där hata-allt-och-alla-kväll. Eller hata va väl att ta i, men bara less. Vi tankade och for till Norsjö för att kolla läget. De va dött.. Inte ens en enda Merca!! :O Sen for vi till stan igen. Jag for till myset och kom nyss hem. Orkade inte sova över när jag inte kan sova :P Men nu börjar lillögat va trött, ska väl luta ikull. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0