wroigb

Såg Human centipide 2 med myset för att vi såg första för ett tag sen. Och ja, 2:an va då bra mycke äckligare än den första. Fast ja måste sluta se såna filmer, eller brottsprogram på tv. Ja blir så jävla paranoid ibland för man kan fan inte lita på NÅN! Inte en endaste människa. Jag kan inte ens lita på Bella att hon inte ska döda mig för de kan ju bara släppa för precis vem som helst vilken dag som helst.

Jag kan inte lita på min familj heller och dom kan inte lita på mig. Kanske borde gå och prata med nån..? Äh de löser sig nog, är bara stänga in sig själv i några dagar så brukar de funka.

Men de är fan en tankeställare.
WEfihwehf89nfiouwehsniufowhe89h98wehfwuebifubiubsfiujao+aólfjjiqoiqw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0