Yes

Lönespecen kom idag... Och ja, de ska bli kul att jämföra nästa lön vad den blir! Tror inte de blir så stor skillnad men med tanke på vad jag får ut för en månads utbildning, ja lär nog va nöjd hur som helst :))))) Ska bli kul att komma hem inatt och kolla kontot och beställa kläder + lite annat.

Ska lägga undan 5tusen till studielånet och 5 nästa månad så kan jag betala igen hela direkt :) Ska skämma bort mig själv den här månaden därför betalar jag inte igen det direkt. Även pappa ska få igen för fortkörningsböterna så slipper ja tänka på dom en gång till :P

Sen är de bara bilen kvar att betala + lite försäkringar och annat smått sen är ja friii! :D

Nu ska ja bajsa sen åka mot gruvan :) PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0