Bryggarbacken

Överaskningsfesten för min bror igår blev kanon, även om jag råkade spoila den lite med att visa min bil på fel ställe men han hade ju redan fattat nåt :P Men jag åkte iallafall och hämtade min bror med flaggad bil och han fick ta på sig ögonbindel.
 
Elin och Anton lurade han genom att stänga dörrarna bak och vi drog iväg, inne i stan så säger brorsan "SKÅL!" och her bak sin öl hahahaha ååh va jag garvade när han inte fick nån respons. Jag körde då runt han bla 9 varv i rondellen. När vi va på södra sidan stan vid JTs Elservice trodde han vi va på Älvsbacka så jag lyckades bra :)
 
Sen körde vi mot Klutmark, över dammen och tillbaka mot stan där Robin tog över och jag sprättade en öl. Ner till stadsparken då han äntligen fick ta av sig ögonbindeln och där väntade Elin, Anton, Anton och Jens :) Då drog vi på Bryggarbacken. Har nog aldrig ätit på nåt sånt fint ställe i hela mitt liv. Som jag sa till Robin och company i bilen sen "Vafan dom byter glas efter varje ny öl man beställer!" Och dom reagerade med ett "Vafaan?". Som sagt, är inte riktigt van dom där ställena haha.
 
Men gott var det kan jag lova! Vaniljsåsen till efterätten knullade i munnen. Efter det drog vi vidare till Mr Greek och drack öl och körde "toa battle" som jag blev introducerad för.
 
 
Har ingen aning om när var eller hur dom kom på det men orkar inte ta det nu, får bli en annan dag :P Sen kom Robin med das Helga och plockade upp allihopa, vi drog till Elin och Anton på efterfest. Där bjöds det på live musik av Anton. Vid 5 tiden va jag här hos Bella. Roligt att ha en lägenhet men ändå sover jag här :P Har inte tid att flytta märker jag haha.
 
Ska försöka få tag på min bil och mina öl sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0