Bung bung bung bung

Mr. Sandman, bring me a dream
(Bung, bung, bung, bung)
Make him the cutest that I've ever seen
(Bung, bung, bung, bung)
Give him two lips like roses and clover
(Bung, bung, bung, bung)
Then tell him that his lonesome nights are over
 
Var är Mr Sandman? Överväger att göra den där lasagnen nu som jag tänkt på, men är för trött för att göra nåt men för pigg för att sova. Hur ska det sluta, jag som knappt kan koka makaroner?
 
Sen blir väl inte grannarna så nöjd om man skulle he igång en tvätt nu, men idag ska jag lyckas klura ut hur den funkar hade jag tänkt. Och kanske ta hit Hasse :) Och kolla tapeter? Och klippa gräset? Och försöka komma ihåg allt jag ska hämta i Ostvik? Och en massa andra saker? Nu blev jag stressad.
 
Men iallafall grattis pappa på födelsedagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0