But why

Hatar det här med flytt, saker hemma i Ostvik som jag behöver ligger inte där dom bör vara. Då vet man ju inte heller om dom kanske åkt med på nått vänster till lägenheten heller? Göööh.
Men det va gott med grillat iallafall :) Synd att inte brorsan va hemma, sista veckan han är i Sverige nu.
 
Väntar på att det ska bli dåligt väder så att jag ska orka ta tag i allt som behöver göras här, och kolla tapeter. Kom just på att jag kan ju sätta upp gardinstången i köket, nej just ja, jag har inte ens en stol och jag är kort! :)
 
 
Äe nu ska jag ge mina ögonbryn lite kärlek och stöka upp lite skit jag hade med mig. Å nog fan glömde jag världens bästa popcornpanna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0