De tystas led

Mysigt att åka hem och käka tårta och mysa med gammkissegubben :) Han såg så förvånad ut när han fick se mig hemma :) Dock hade han en fästing på sig, bläää.
 
Från ingenstans skulle jag och dricka öl med Jäänz och co, dom va förbi och Jocke fixade pappas dator så nu bör den vara som ny? Folket drog vidare till Manhemskajen men jag va inte klar eller för den delen full så jag är hemma än så länge. Funderar på att möta upp dom på krogen, men samtidigt kanske vara lite smart och strunta i krogen. Tyvärr brukar ju det första jag skrev gå igenom haha!
 
Äh får väl se vad som händer men skulle ju va kul att gå ut nån onsdag i sommar iaf :)
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0