Du måste flytta på dig

Ahahahaa ju mer jag lyssnat på den ju mer har jag kommit på att det är låten jag måste spela när jag fått min laddtruck på jobbet, det aset som är 17 eller 14meter midjestyrt och det finns ingen sikt bakåt så vi kommer nog få köra med backkamera.
 
Flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta,
flytta, flytta, flytta
Du måste flytta på dig

Vore ju guld om man kunde få just den delen mixad på repeat i några minuter och kan köra över kommunicken. Haha nog för att det inte skulle funka just nu när vi bara har en linje, fast jag har hört både Johnny Cash och Lady Gaga över den, men när vi får vårat kommunikationssystem som det ska vara då vi kan prata med enskilda människor kan man ju köra det över allmänna linjen haha!
 
Nä jag borde nog sova, mycket att göra imorrn. Godnatt peeps.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0