Funderationer på kvällskvisten

Eller ja under hela dagen. Idag har jag legat i Bellas soffa i tystnad i 2 timmar och funderat. Tänkt så det kom rök ur öronen men ändå så står jag kvar som ett frågetecken. Jag har funderat på hur folk beter sig och varför dom gör som dom gör, vad man vinner på det. Jag kom som sagt inte fram till nåt så jag har ingen aning.
 
Jag får känslan av att folk verkar sig alltid veta mer om saker än vad jag vet, trots att det handlar om mig. Fast det är ju så i en liten stad, det man inte vet själv det vet alla andra. Men det vore ju trevligt om nån kunde fråga MIG nångång istället för att bara gå runt och snacka skit.
 
 
Det va iallafall skönt att få prata av sig lite inatt.
Meneeee nu lägger jag ner det här för ett tag, jag kommer ju ändå ingen vart. Nu blir det film eller nåt annat mys. Kanske Pearl Harbor så man får både glo på snygga karlar och gråta. Why not?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0