Graduation song

Kvällen har jag som sagt spenderat med mina gamla klasskamrater och det va himla kul att träffas! Jag, Maja och Elina har ju ändå gått ihop från förskolan till 9:an, och Linn "lämnde" oss när vi började högstadiet för hon gick i parallel klassen och Emelie kom in då i 7:an.
 
Skitkul att bara prata om allt gammalt, det är ju verkligen enklare när dom man är med vet vem man pratar om :) Och så är det reuniuon om 2 år? Tänk att då var det 10 år sen man gick ut högstadiet. Var tog tiden vägen? Och vart tog allt folk vägen? Som jag skrivit förr så är det så konstigt att träffa nån idag som man umgicks med väldigt mycket med förr, man känner inte varandra längre. Stöter man ihop på stan låtsas man inte känna dom.
 
 
Kommer ändå ihåg vad vi sa i åk 6, att alla Ostvikare och Östanbäckare skulle skaffa barn samtidigt och flytta till nyområdet och bo där så våra barn fick växa upp och göra hyss tillsammans :) Kul tanke ändå!
Men jag kan ju bli lite för nostalgisk ibland men det är väl skön på ett sätt. Har hur många roliga och fina minnen som hels från barndomen och det är ju bra, det överväger ju såklar dom mindre bra :)
 
Godnatt!
'

På tal om bananer, sjöng inte vi den här på skolavslutningen i 9:an Emelie eller Elina? ;P

Kommentarer
Postat av: EMS

We totally did!

2012-07-16 @ 10:15:28
Postat av: Elina

Visst gjorde vi det :)

2012-07-16 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0