Hmf

Jag ska nog aldrig mer flytta, fast så har jag sagt varje gång. Sängen gick bra att hämta och kan lova att den va gode skön att ligga i. Mine all mine...
 
Soffan va värre, massor värre. Den gick fan inte ut genom dörren och jag undrar hur i hela flatters dom ens fick in den. Den kan inte kommit ihopskruvad som den va. Slutade med att vi fick fira ner den från balkongen. Eller Robin fick fira, vi andra fick ta emot. Och sen få in helvetet i min lägenhet...
 
Tror jag lämnar den när jag flyttar haha. Men nu är dom på plats och tvn är bokad men nu råkar jag ju tydligen köpt den enda laptop utan HDMI ingång? Hur jag nu lyckades med det... Men om jag har tur så vill pappa byta dator med mig, han kollar ju ändå bara Norran och lägger passians.
 
 
Äe nu är jag helt död. Ska göra en macka och se film, imorrn blir det att hälsa på min kusin i stugan vilket jag verkligen ser fram emot.
Tur jag har mina fina vänner som hjälper mig att flytta :) Ska bjuda på lite öl kommande vecka eller så som tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0