Hur tänkte BMW nu?

Va hem till Ostvik idag, glömde såklart de mesta jag skulle ha med mig hit men å andra sidan så bytte jag och bror lampor på bilen men.... Eftersom de vart fukt i dom som är på bakluckan så fungerar inte LED lampan och för att byta den måste jag byta hela insatsen. Får jag inte tag på en begagnad så blir det fyra nya insatser som gick på över 3000... Men man ska väl inte klaga, jag har ju köpt bilen så men det är ju inte bara att fara på skroten att hitta delar som till Volvon och det är ju inte så många som har en BMW ståendes på gården typ...
 
Aja sen har jag vart hos min andra familj och käkat middag i stan. Jag är rätt ofta med på Bellas familjemiddagar för jag hör ändå till deras familj :P Sen spelade vi Ticket to ride igen och jag blev iallafall inte sist haha!
 
Robin och Sunky har vart här, dom skulle köra nå folk sen kommer dom nog hit igen så vi får väl slå igång en film. Imorrn kommer min bror och säger hejdå, till veckan åker han till Afghanistan igen :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0