I am the master

Det finns inte många saker jag hatar så mycket som att gå på stan. Jag är bara ner om jag måste, eller om jag är full. Idag lyckades jag med alla mina uppdrag på under 30 min tror jag :) Banken va ju snäll som sa att om jag skulle hitta min bankdosa så skulle jag komma in med kvitto så kommer pengarna tillbaka :) Hon förstod min situation med flytt haha, och sa att den skulle säkert dyka upp nu.
 
Åkte på Mekonomen och skaffade Mekonomenkort så nu kostade 4 liter olja till bilen "bara" 791:-. Blev nästan en hundring i rabatt tror jag :)
 
Nackdelen med att få lön den 15:e är ju att det är ändå mycket månad kvar och det kan komma uförutsedda räkningar. Plus att jag ska ju till Sthlm i slutet av augusti.. Men det löser sig nog :) Nu ska jag fundera på vad man ska äta. Ikväll händer det säkert någonting eftersom gårdagen inte gick som det skulle :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0