Jag älskar mig själv

 
 
 
 
som lämnade nånting öppet hemma i den här värmen. Va jävligt svalt och skönt att komma hem. Igår blev det fest på Sunnanå med helt okänt folk och det va kul! Sen visade det sig att sambon till tjejen som bjöd dit mig är son åt en av gruvbyggarna som jag brukar jobba med vissa veckor. Hah ja världen är liten.
 
Natten har jag spenderat med Fredrik och det är det bästa jag vet att sova med han. Även om han stör mig ibland så jag inte alls kan sova så är det det mysigaste som finns. Och den jävla idioten som påstår att jag är någon annanstans och myser kan dra åt helvete. Är nu tillbaka i samma sits då folk vet mer om vad jag gör än mig själv och jag är lika förvånad varje gång hur det kan bli så.
 
 
Eftersom det sitter folk här och läser och rapporterar när man skriver nåt konstigt så tänkte jag skriva ett schema över vad jag ska göra ikväll så det slipper bli frågor.
 
16:40 - 17:00: Tv
17:00 - 18:00: Laga mat
18:00 - 18:10: Dra en lina kokain
18:10 - 18:30: Äta middagen
18:30 - 18:40: Duscha
18:40 - 19:30: Tv
19:30 - ??:??: Öppen för förslag, troligtvis kommer Bella hit och vi kanske äter en Piggelin
 
Fuck off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0