Jamen just de ja

Tagit tummen ur röven idag och fått saker bortgjort. Körde grejor till stan, packat upp lite glas och vart förbi EM och bokat en säng. Men det blir nog inte förän åt veckan jag flyttar in för jag hinner icket hämta soffan i veckan och de kändes väl lite tråkigt att bo där utan sittplatser.. Och tv måste jag ha, men de ska jag önska mig i för tidig födelsedagspresent.
 
Så de blir lagom till nästa lön jag bor där, kommer nog vara välkommet.
Nu ska jag smörja tatueringen och vänta på att min bror kommer hem så jag hinner säga hej innan jag ska till stan igen och äta lite mat.
 
4 juli, första gången jag hängt min tvätt ute i år. Det är ju fan skandal. Sen kanske jag måste sätta mig och räkna lite pengar haha, går åt fort nu., Adjö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0