Nitar och läder

Drog i mig 12 timmar sömn inatt, de va ju inte fy skam. Har ändå lyckats göra mat + matlåda och stökat undan litegrann så hela dagen for inte till att sova. Ska snart iväg och träffa lite gamla klasskompisar :) Ska bli kul att höra vars alla står i livet just nu, de va ju ett tag sen vi sågs sist.
 
Sen ska jag hem och fortsätta stöka på och diska. Hem till Ostvik imorrn för att käka grillat, tvätta och leta min bankdosa så jag kan betala räkningar nån gång.
 
Skulle haft en lång vän som kan byta lampa åt mig på toan. Lite halvsvårt att raka benen i mörker. Men ska göra ett nytt försök sen, skärde mig på nåt konstigt väntser i tummen inatt när jag försökte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0