Otroligt, otroligt

Ännu en gång har min hjärna kommit på en alldeles fantastisk idé, och jag var nykter. Annars brukar dom komma efter några öl eller så.
 
Satt i stugan idag och bara funderade och kom in på surströmming. Bella är ju inte svårflörtad så ett sms och 10 min senare va det bokat. Visst är det härligt? Höhö. Jag, Bella, Erica och Joan. Erica va förstagångare och hahahaahahahaaa när hon rensat fisken kvar fanns de inte mycke på tallriken... Men hon tyckte inte det va så gott :P
 
Sen åt vi gotte och spelade spel, jag kom inte sist iallafall ;) Sen drog halva folket och Bellas dejt kom dit och vi såg skräckis. Jag vet inte varför jag ens ser det, jag blir så jävla rädd hela tiden, The woman in black hette den.
 
Nu är jag hemma och spöktimmen har börjat, kanske bäst att he igång en komedi att sova till.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0