Plutt

Sov på tok för länge idag men det va mys att vakna av att Hasse buffade på mig haha :) Va lite orolig över han inatt att han inte ätit men så gick han till matskålen och åt torrfoder som han brukar, skopa i sig och skopa utanför därav smeknamnet grävskopan.
 
Mysigt med mörker, snart är det jul. Min sommar blev inte alls så bra som jag trott men det beror helt på flytten att alla pengar åkt dit. Men det gör inget :) Jag satsar på nästa år och jag har ju Lady Gaga kvar i Augusti. Som det låter nu så blir det jag och Linda i en bil ner och hur i hela flatters det ska gå. Ingen av oss är direkt bra på skyltar, regler och lagar haha. Köra bil kan jag, men vet inte när var eller hur på nya ställen :P Undra hur många skivor med musikallåtar hon kommer ha med sig haha.
 
 
Jag och Fredrik har sett The Devil Inside och även om jag sett lite av början och visste vad som skulle hända på ett ställe så sket jag ändå nästan ner mig. Va förbi Bellan och käkade morotskaka men ingen verkar sugen på att göra nåt nu så det får väl bli lite serier tills jag somnar. Om jag nu gör det :)
 
Hoppas på goväder på onsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0