Sjung Carolus sång

Blev inget Fällfors, ville inte ut överhuvudtaget. Är ju roligare att fara ut och va riktigt peppad men när man bara känner för att sitta hemma så är det nog lika bra att va hemma :P Fredrik har vart här, vi har sett tv och käkat lite mat och tagit nån pilsner, ingert speciellt. Diskat har jag också gjort.
 
Men tre "stora" händelser i mitt liv på senaste.
 
1. Cornelia fyllde 2 år i fredags :)
 
2. Samma dag va det 1 år sen jag blev av med körkortet höhöhööö. Fin läxa vill jag lova.
 
3. Idag tappade jag ena kulan på min piercing i läppen, for in till stan och skulle köpa ny men affären va stängd. Resulterade i att jag har haft den resterande delen kvar i läppen större delen av dagen men fick ta ut den när jag skulle äta annars hade jag ätit upp den.
 
Märkte då hur mycket jag igentligen leker med den utan att jag ens vet den själv. Fast iofs har den suttit där sen jag va 17 så är väl inte så konstigt att nånting saknas... Funderade på att ta ut den men får jag tag i ett liknande smycke till veckan så får den hänga med ändå :)
 
 
Och nu då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0