Ska vi gå hem till dig eller hem till mig eller var och en hem till sitt?

Otroligt skönt att få krama om brorsan idag! Även om han ser ut som en taliban haha.. Ingen som vart i samma sits kan nog förstå hur det känns att ha han hemma för ett tag när man läser om attacker och sånt.. Inge vidare rolig situiation men nu får jag rå om han i 3 veckor :)
 
Jag fick en blå sten av han format som ett hjärta. Just för stunden minns jag inte historien bakom stenen men ska fixa ett halsband till den :) Mamma och pappa fick en skitcool fruktskål eller vad man ska kalla det, ska komma ihåg att fota. Tänk att nån suttit och snidat den, helt sjukt. Kostade säkert bara 50 svenska kronor också..
 
Han har visat bilder och berättat om tiden hittils och ja nog har man det bra kan jag säga.
 
Sen for jag och Fredrik och käkade på nya grillen brevid mitt nya hem sen hjälpte han mig igång med internet, eller till hälften iallafall men det va ju snällt :)
Jag avslutar kvällen med bullens och en iskall öl. Har mycket på agendan imorrn, flytt grejor på dagen och överrasknings fest på eftermiddan :)
 
Föresten kan jag ju inte rekommendera att köpa Iphone, har nu suttit hur länge som helst för att kunna lägga in bilder på telefon från datorn, eller redigera dom jag lyckats lägga in en gång för hundra år sen men jag fattar ju fan noll. Tacka vet jag gamla goda tiden med en dumb phone :)
 
Nu ska jag fortsätta se Tillbaka till framtiden, den bästa triologin någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0