Stå på dig innan någon annan gör det

Skjutsade Jonte, Pontus och nå mer folk på krogen sen åkte jag hem och glodde på dumburken. Fortsatte läsa gamla dagböcker och haha fyfan.. Kul att läsa om personer och saker som man glömt. Jag tror tiden mellan Marcus och Emanuel va den bästa i mitt liv, då jag va 17-18, flängde runt och hade kul. Karlar verkade inte finnas på kartan, jag hade då klivit ur ett förhållande som varade 3 år och 3 månader och de verkade göra mig bra vad jag då kan läsa :) Bara lösnummer men skönt att jag haft den perioden i livet klart.
 
Tror jag ska ta ett glas vin och uppdatera min nuvarande med saker som absolut inte går ta upp här. Jag gillar att så fort man stänger fönstret så försvinner allt ljud utifrån så grannarna nedanför till höger kan sitta och prata bäst dom vill :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0