Bläbllbokdioejie

Ledigveckan är över, eller alldeles snart. I fredags blev det krogen en sväng. Lördag var det ju Lule och dop :) Va trevligt att träffa alla igen och träffa min tredje familj. Helt underbart att sitta med brudarna och käka god mat då vi grillade efteråt.

Sen fick tanten hålla barn från höger och vänster haha, Fredrik har numera konkurrans av Hugo 4 månader. Både han och Cornelia har stulit mitt hjärta :) Klanen Karlsson har verkligen legat i med detta med barn haha :) Cornelia fyller 2 i Juli, hon har redan fått 2 syskon + 2 kusiner och ett som anländer i Januari :) Kan meddela att det sprutade ungar i huset igår :)



Men sen så undrar jag var folk fått att Fredrik slår/har slagit mig?
Vem är det som undrade från början och är det någon som påstått det? Vi har haft våra bråk och kan berätta att han aldrig skulle röra mig, det vet jag. Är det någon som vill förstöra eller vad?
Om nån känner för att ta åt sig så gör det och sluta sprida skit. Om jag inte haft mitt underbara jobb så hade jag tagit mitt pick och pack och dragit. Jag älskar Skellefteå men jag älskar inte all dynga som sägs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0