Hello little red ridinghood

Hemma med feber idag, mådde inte godis imorse. Va nog klokt att stanna hemma för jag sov skit inatt men fick sova ett tag efter kl 04 och det känns lite bättre nu. Kan ju lika gärna vara som alla andra dagar denna vecka att vi inte haft nåt att göra på jobbet...

Just ja, glömde ju berätta om min 15 minutes of fame igår. Va inte sådär jätteupphetsande att ha en kamera i nyllet vissa gånger. Han va helt galen och filmade ALLT. Bla när jag gick över en stooor vattensamling i malmrummet. Blev såklart en fin intervju också.. Huga jag ska nog inte se det ens haha.


Dessutom tror jag att film matrialet kommer att användas i andra inslag också när det handlar om gruvor, han pratade om att deras material som dom har nu är så gammalt. Vet dock inte när det sänds, tur det!

Nu ska jag gå upp och göra mig en macka sen krypa ner i sängen igen. Kommer nog kunna jobb imorrn iaf :)


För den lite mer sofistikerade rednecken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0