Hey stupid

Go vädret idag, är inne nu dock för att jag börja hosta så mycke. Har klippt gräset och gjorde dagens fail. Hade tömt ut gräset och skulle fortsätta klippa, började köra och körde och körde och körde samma sträcka, tillslut så börja jag tänka att "fan vad den klipper dåligt".

Sen tänkte jag "fan vad gräsklipparen är tyst", ja då hade jag ju glömt slå igång klippaggregatet... Höhöhöö då kände jag mig dum. Fick soppatorsk också. Efter det körde jag lite 140:a och tvättade av BMWn och nu får vi se vad kvällen erbjuder.

Bella pratade om öl och hamburgare men jag vet inte, ska ju dricka torsda och fredag så kanske hoppar över idag. Nu är det bara bege sig mot duschen, sög in en fluga i näsan också. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0