I just came to say hello

Lyckades somna efter många om och men, fast jag drömde att jag hade två punkan på bilen som va parkerad vid jobbet. Sen visade det sig att hela bilen va paj?? Vaknade och ville gråta tills jag insåg att det bara va en dröm. Både hatar och gillar dom där drömmarna.
 
Har inte hört av min bror efter attackerna i Afghanistan, är inte helt säker men tror han befinner sig i det där området. Dock är jag med i en anhörig grupp på Facebook och någon hade fått ett sms att det va lungt läge på Camp Monitor...Nu är det inte länge innan han kommer hem och stannar i 2 veckor! Och på torsdag ska jag tatuera mig åt han.
 
 
Igår kom jag fram till att jag måste ha Fredrik med mig i bilen för att kunna lyssna på musik. Min cd funkar bara när den vill och av nån konstig anledning funkar den väldigt bra när han är med? Fast jag skulle nog bli rätt less på att ha passagerare hela tiden ;)
 
Nu dusch och byte av kläder. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0