Men dra åt helvete

Idag vaknade jag 17:07. Vattafakk? Trodde nån jävlats med mig och ställt om klockan men datorn hade ju samma tid. Klockan 17 brukar jag va på väg till grottan, då jag kör själv iaf. Hupp bara hoppa i kläderna och kasta ner närmaste ätbara i väskan som blev några bullar sen rejsa till grottan.

Jag hann med fyra minuter till godo, men va knappt vaken. Har avverkat 12 timmar då, jag vet att jag vaknade till imorse men tänkte "Ääh lite till." Så blev det. Med råge.

Men det blev en lugn kväll, inge laddning men har hängt på verkstan lite, gjort lön, sprängt bort en dola, tutat på dom som kör bergbil osv. Det va faktiskt bättre väder i gruvan för ovanlighetens skull, där är det bara enstaka skurar från taket som droppar på vissa ställen haha.


Nä nu ska jag fortsätta på Sons of anarchy. Förhoppningsvis ska jag inte sova bort hela dagen imorrn så jag hinner se litegrann till. Sen borde jag se ikapp BB, finalen är ju imorrn så. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0