Om ditt hjärta slår

Jojomen så va denna vecka snart över. Festen med skiftet va kul, de va mindre kul på Lanternan. För mycke folk för min smak så jag for relativt tidigt. Vaknade upp i fredags och mådde jävlart kanon. Wtf? Jag som brukar va död. Käkade midda hemma och tog SNAbeln och for upp till Lule.
 
Midsommar va helt okej, så länge man har bra sällskap kan det inte bli dåligt. Va lite sliten igår kanske. Har inte kunnat sova bra alls inatt, trodde av nån anledning att jag va i gruvan? Hade nått sömn/vaket tillstånd. Kanske borde göra ett ryck nu då, kände inte för att stiga upp den här tiden.
 
 
Jag borde hålla det jag lovar mig själv och inte låta andra påverka mig hela tiden. Blööö
 
 
Årets sommarlåt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0