San Quentin I hate every inch of you

Jao men så va dagen över. Tatueringen gick bra, gjorde bara lite ont. Bella satt brevid och va skadeglad när jag gjorde mina miner men det är ju så det ska va :) Men det är som en fylla ungefär, varje gång det gör sådär jäääävla ont så funderar jag "Varför? Varför utsätter jag mig för det här??". Ändå sitter man där 6 månader eller så igen haha. Som med fyllan då när man är riktigt bakis, man ska aldrig mer dricka :)
 
Men nog tar det fina över den lilla smärta man får utstå för en stund :) Trevlig tjej som gjorde den också, pratglad osv :)
 
 
Just ja, till veckan flyttar jag ju till Anderstorp. Så blev det!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Therese

WOHO! var på torpet?

2012-06-29 @ 13:01:21
URL: http://lipstickkiller.blogg.se
Postat av: Johanna

Grattis till lägenheten! :)

2012-06-29 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0