Shit

Det verkar som att jag flyttar 1 juli. Hon med lägenheten ringde idag, dock pratar hon lite knackig svenska men tyckte mig höra att HSB godkänt mig :) Konstigt vore det faktiskt om jag inte blev det haha.. Ska nog möta upp henne till veckan, förstår henne bättre då än på telefon.

Fast jag känner lite panik, jag har inte gått igenom vad jag har och inte har bland flyttgrejorna sen behöver jag en säng, soffa, tv, matsalsbord + stolar. Tror jag ska satsa på begagnad soffa och matgrupp sen krämar jag på med ny säng och tv, det kändes viktigast. Visserligen har jag en fullt duglig dubbelsäng här men det skulle vara skönt med nytt då det är en nystart i livet.


Såå om nån vet nån som ska göra sig av med något av det jag just skrev så hör av er.
Nu måste jag gå tillbaka till sängläge och bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Ronja

En ny säng och ny TV känns jävligt värt. Det är ändå investeringar som man vill ska hålla, då är det jävligt bra att köpa nytt :) Sen så vill man såklart att det ska kännas fräscht!

2012-06-14 @ 23:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0