Tequila

Tjoho ledigvecka! Och nästan 2 månader till nästa förmiddag, känns otroligt härligt :) Och förhoppningsvis har vi laddat sista salvan med entreprenörernas grejor och nästa skift så finns våra laddtruckar där. Sjukt trött idag efter bara 2 timmar sömn inatt men har tagit igen några nu ;)

Funderar på att dra på Ica Nazi, är dundersugen på ungefär allt gott. Jordgubbar med smältost kanske? ;)
Mycket kul att se fram emot i veckan, grilla med Fredrik, skiftlagsfest, midsommar i Lule and so on. Dejt med Emelie hade jag också tänkt mig! Kolla igenom mina flyttgrejor bör jag kanske också göra.


Namen om man skulle hasa sig iväg och köpa nå gotte. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0