Westgotisk nidvisa

Igår va de festival vill jag lova. Underbara människor på party, visserligen missade vi Maggio men vi hade så trevligt så vi sket att gå ut så tidigt :) Tråkigt att Linda va tvungen fara tidigt imorse men men.
 
Vila 5 minuter innan jobb, ååååh ser inte fram emot ikväll haha. Kommer nog sova gott inatt :) Jag tror vi kommer få åka lite tidigare imorrn, inget ska sprängas utan är väl mest städning typ. Och köra upp maskinerna ovanjord.
 
Har glömt bort att en oläkt tatuering gör ont. Gick in i en kudde idag med benet hahahaa.
 
 
Therese det är till Bladgatan jag ska flytta :) Vet inte om det går kommentera din blogg, prövade två ggr men såg inte att de kom upp nån :P

Kommentarer
Postat av: Therese

Blad är ju rena rama lyxkvarteret på torpet! hade ju hoppats du skulle joina mig och dårarna på skiftes!jag vill komma på inflyttningsfesten!

2012-07-01 @ 02:52:59
URL: http://lipstickkiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0