All grown up

Fick ett samtal från IF Metall idag att jag måste gå med i facket pronto eftersom jag är skyddsombud på mitt skift. En sån här sak jag bara skjutit på, men då va jag ju tvungen att hitta mitt anställningsavtal och snacka om att vara bombad, inte fan hade jag koll på det! Jag minns att när jag fick mitt slutbetyg från gymnasiet så var det borta efter en vecka... Men efter 45 minuters letande så fann jag det haha!

Nu sitter det i min Boliden pärm så nu ska jag väl kanske kunna hålla reda på det. Upptäckte att jag har ju en maaaaaaaaaaaassa papper kvar från Arbetsförmedlingen, tror jag ska rensa upp bland dom om jag vaknar lite tidigare imorrn. Sen måste jag köpa plastfickor och grejor nästa lön och börja sätta in räkningar i pärmar och även saker som tex hör till Telia/Iphone så man vet vars man har det.

Dags att växa upp helt enkelt! Fast jag gillar ju inte oreda och har ibland stenhård koll i allt kaos.
Ska börja pensionsspara sen får det räcka med att bli gammal för i år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0