Bestämt

Jupp idag har jag bestämt mig för att köpa min brors bil, bara banken går med på ett lån då men tror inte det ska vara något problem. Ställa av Volvon och slippa stressa över att fixa upp den, sen är det ju så att jag vill ju flytta men det går lite trögt men för den skull vill jag kunna gå på Friskvårds och det håller inte att pendla med Volvon längre när soppan är så dyr.

Vill väl inte ta ett lån heller men jag får se det som en investering för många år framöver bara jag inte råkar krocka eller så..

Men det blir nog bra :) Trodde aldrig jag skulle äga vare sig en tysk eller en så ny bil haha. BMW 530i touring -01. Det blir bra grejor det. Fast jag har ju för fan inte provkört den än.. Hehe :) Börjar va lite less att skruva fast avgas i grenröret nu på Volvon så förhoppningsvis får jag väl köpa den andra snart.



Nae men ut och lägga sig under huven och sen göra sig klar att åka mot Boden då..


Min finaste butt ugly bror i mitten med sin kombo till höger och hennes pojkvän till vänster :)

Kommentarer
Postat av: mia

naajs åsaa! :D men är inte de en soppa slukare av dess like?? :P

2012-03-13 @ 23:31:54
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0