Gaaah

Trodde jävlar bilen skulle sprängas idag men de va inget allvarligt fel igentligen.. Bara avgasröret som släppt från grenröret hehe, ville fan skjuta mig själv när jag skulle köra hem från stan, de levde om rätt bra!

Har lite ångest över att sitta inne i go vädret men samtidigt så är jag inte den som gillar att sitta ute själv men har iallafall vart ute och åkt skoter med Robin :) Så nu luktar jag goottt... :) Fick ju dessutom hem och ligga under huven i go vädret så jag har nog fått min beskärda del av frisk luft :)


For faktiskt hem för att de va så tråkigt att sitta själv i stan. Det blir ju så när man bor själv men det är ju en annan sak om de är ens egen lägenhet :P Finns lite mer att göra då :P
Men jaja jag for hem för jag tänkte att här finns säkert någon som sitter ute i solen men tji fick jag, huset är tomt. Har ingen aning om vars nån är.

Ska nog tillbaka till stan ikväll för lite mys. På tal om bananer har nån tattare stulit mitt tanklock. Så jävla onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0