Hej och hå

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Middagen i onsdags va jättetrevlig och jag blev radarfull. Efter att jag och Leif blivit utslängda från Olles (oklar anledning, var dock ej SÅ full just då) så gick vi mot Allstars med siktet inställt på en kanonfyllla och så blev det haha.

Sen blev det bråk och tjafs men så är det ibland, med myset såklart då. Men idag ska vi till hans mamma och äta middag.. Det kommer nog bli trevligt men min erfarenhet av svärmödrar har ju ej vart den bästa. Och jag ska ju inte uttala mig innan jag ens träffat människan :) Men det är ju roligt att höra att folk längtar efter att få träffa en hehe.


Ska gå en sväng på stan med Bellan, sen skulle jag ha haft tvätta bilen men såg på fejsbook att det snöat..? Jag som hade tänkt byta till sommarsulor snart, jag får nog vänta. Nämen om man skulle äta frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0