If god was to describe you, where would he begin?

Bra dag igår faktiskt trots att jag va trött. Fick höra några trevliga ord iallafall :) Nu har jag haft upplärning på laddning och snart ska vi väl skifta maskiner, och min arbetsledare tyckte att nu kan jag grunderna och kan ladda en salva själv. Jo sa jag, men det skulle nog ta tid. "Ja men det hör inte hit, men du kan grunderna och kan sätta ut tändarna själv. Jag tror att du har självförtroende nog att fixa det själv!".

För en gångs skull sa jag faktiskt ja. Jag vet inte varför men jag är ju den typ av person som inte tror att jag kan. Tex när jag blir satt på att köra hjullastare så känner jag baaaara ångest men vadå, jag kan ju köra? Men jag behöver en liten push, jag är ju så rädd att göra fel...


Men för min del blir det att lära mig köra Boltecen sen och då både borrar, sprutar in plast och sätter bult samtidigt :) Fast de är nog inga problem att lära sig köra, men de är ju när de inte funkar som de blir jobbigt... Och byta trasiga saker.. Och upptäcka dom...

Men det löser sig nog. Jag kan för faan.
Fick sova länge idag men det berodde nog på att jag hade ett sånt här halsovande tillstånd imorse då jag trodde att jag va kvar i gruvan och det va massa strul med laddningen. Fattade aldrig riktigt att jag låg hemma i sängen. Nu ska jag se BB och lite annat jag missat innan middag. Puss!



Haha hittade en gammal bild i arkivet bland alla bilder man laddat upp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0