I'ts in his kiss

Det blev inte en helt mördarkväll igår men det räckte iallafall. Fast jag va upp och duschad redan 01:30, det hör inte till vanligheterna :) Fick smita iväg redan 02, vi jobbar ju igentligen till 02:18 (av nån konstig anledning :P ). Sen fick jag pussas lite också, det va myyys :)

Men jag for hem även om han ville att jag skulle följa med och sova hos han. Tur man kan ta kloka beslut ibland även om jag saknar han och det hade vart fruktansvärt trevligt att mysa :) Kanske beror på att jag är nykter och använder hjärnan? :P

Idag ska jag försöka se ikapp lite serire och skit jag missat under veckan sen ett skift kvar i grottan sen LEDIGVECKA. Dessutom känns det inte så länge kvar till semestern heller hehe. Nu ska jag gå på dass, mina fjärtar luktar inte godis efter två dagar med tacos. Är dessutom pizza söndag idag. Tur det är löning till veckan, då blir det in på Friskvårds och prata lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0