Kankbergs lilla jobbarskara

Haha det spårade lite igår över radion. Det utlovades sång kl 00:30 och så blev det också! "Gladare kan ingen vara än Kankbergs lilla jobbarskara", sen blev det bara värre och värre haha :) Roligt avslut på veckan, fast jag avslutade kvällen med att skjuta en salva som vi stod riktigt nära. De va lite obehagligt! Sen satt jag i bilen den sista salvan och fan va bilen börja gunga av luft trycket haha.

Har sett ikapp BB nu, eller har söndagsfinalen kvar men fyfan vad årets suger. Blir äcklad när det blir lebb sex varenda jävla fest dom har för mikrofonerna är så nära, låter riktigt vidrigt. Och mobbningen som har pågått.. Känner jag blir förbannad. Sipan tål jag inte, han är en riktig jävla blatte.


Fast nog är det lite värt att slösa energi på det haha. Nu ska jag duscha sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Stormar på rätt friskt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0