Kortdag

Hah ja ungefär som i skolan. Blev ju en timma senare att börja jobba idag sen visade det sig att två salvor som dom sköt inatt inte gick av så då fick vi skjuta på dagtid vid 14. Men vi åkte upp 12:30 för att käka sen va jag aldrig ner i grottan igen. Va rent hemma för ungefär 45 minuter sen :)

Så va ledigveckan igång. Har mycke kul att se fram emot då det är Lazerdoom och middag på onsdag med skiftet och rockabilly i Bure på lördag. Känner väl kanske att jag inte har råd men vattafaaakkk. Skippar isåfall Bure om jag känner mig snål, det är ju snart sommar. Sen blir det ju ny bil då, fast inte på pappret för dom glömde min bror men ska in på banken och ta lånet iallafall :)


Hursomhaver så ska jag äta nu, brorsan bjuder på våfflor idag :) Tror jag, om han inte farit...? Sen hoppas jag på lite mys ikväll. Om så inte blir fallet så kommer jag då sova så det blir bra hur det än blir :)
Puss på världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0