No one like you

Filmen hos myset gjorde att jag höll på att kakka i brallan, haha åh så skvätträdd jag är. Hade tänkt spendera natten där men han va sjuk, eller på väg att bli så jag valde att fara hem. Vi sa igentligen ingenting till varandra ikväll men det gör inget, det va bara skönt med närhet, massa kramar och pussar :) Sen är han rätt duktig på att prata i tid och otid när han är full så det är bra att han kan vara tyst ibland :P

Fast jag va in på Statoil och köpte lite gotte, kanske inte så smart att äta det nu men jag va sugen och det va längesen sist. Imorrn måste jag skruva fast avgaset i grenröret IGEN. Vet inte hur jag ska få fast skiten utan att svetsa.. Fast jag är ju svag som en 12åring så jag drar nog inte åt så hårt.. Ska se om jag hittar bättre verktyg imorrn.

Nä nu ska jag se BB eller nåt annat skoj.
Och min åsikt om kroppsbehåring, typ hår under armarna? Jag själv tycker det är ofräscht men bryr mig inte heller om andra väljer att inte raka sig, det är upp till var och en. Skulle iallafall aldrig vräka ur mig diverse glåpord för att folk inte gör det.


Kommentarer
Postat av: Simon Borin

sv: Precis så som du beskriver såg min ut också efter ett halvår. Enligt flera olika tatuerare jag frågat blir det lätt så med tatueringar på fingrarna. De "nöts" ju liksom bort när fingrarna tar i varandra hela tiden, tyvärr.



Kram!

2012-03-13 @ 14:03:39
URL: http://simonborin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0