Ogga bogggaaa

Jag och myset drog till Bullmark igår med ett flyttlass åt en föredetta granne åt mig här på Ostviksbrännan. Inte roligaste vägen att köra :P Men det gick bra :) Sen körde vi E4:a hem, köpte lite mat, for till han och sov film. Där somnade jag i hans armar och det är så myyyyyyyyyyyys med ett par långa armar som håller om en och kramas :) Fast lite jobbigt att vakna hela tiden under natten.

Men hade tänkt se om det blir bättre om jag har ett eget täcke haha, jobbigt att dela på ett. Idag va vi och käkade lunch sen kollade vi på folk och for på Myrorna. Hittade en liten Nalle Puh tavla som Cornelia ska få av mig nästa gång vi ses :) Och då är nog Linda trebarnsmamma! Shiiiiet, full rulle :)


Bellsan bjöd på middag sen hann jag nästan bara komma hem och andas en stund innan det bar av till stan igen. Jag och Robin såg BB hos Bellan, sen drog vi en repa på Krysset. Fast jag är sjukt less på skräpmat fifan, nu blir det uppehåll. Drog raggen runt stan och nu sitter jag här igen.

Har fått erbjudande att hyra lägenhet i andrahand ett tag och det kanske passar mig bra.. Ponera att man hyr ett år, då hinner man ju spara undan pengar för att kunna köpa eget. Alltså till handpenningen på lånet då.. Men vi får väl se hur det blir med den saken.
Nu ska jag ta och läsa igen alla bloggar jag missat de senaste veckorna. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0