Ordningen återställd

Måndag och jobbvecka, förmiddag... Blä. Men Bellsan är ju hemma igen :) Blev en tvådagars i helgen och jag hann med både bråk och utgång :) Lite väl dyr utgång men vattafakk, är ju nästan aldrig ut så. Och som sagt kom Bellan hem från tajland så nu är allt som det ska. Eller nästan iallafall :)

Idag fanns INGET att göra på jobbet. Jag skämtar inte, verkligen noll pga dålig planering. Dessutom lutade jag igen ögonen i nån minut vid lunchen och vaknade till av att alla satt och skrattade, det var åt mig. Fattade inte det från början. Kommer nog sova gott inatt.

Nu blir det lite mat i magen sen om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog sova en stund..
Ja, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Angående det du skrev angående lägenheten: ska absolut ha dig i åtanke den dagen! :D

2012-03-19 @ 21:04:33
Postat av: fia

Och den var från mig, såklart :P

2012-03-19 @ 21:08:48
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0