Pjuh

Äntligen hemma. Började dagen med att knata på stan och köpa diverse nödvändigt som mascara och linnen. Hälsade på Barro på Body Shop och fick se lillkulan på magen :] :] Mys!

Knata in på banken och sa HEJ GE MIG 70 000:- och dom sa OKEJ och kastade en iller i ansiktet på mig.
Fortsatte vidare till frisören och blev satt i foliehatt (nästan) som ni såg på bilden. Nu är min hår gudomligt fint, finast av allas tror jag. Eller tror, jag vet.

Rejsade till Elgiganten och shoppade platt tång, rejsade till Friskvårds och fick reda på att allting som jag vill göra kostar bara 20 pesetas per gång. Fan va värt! Gruppträning eller gym eller vad dom nu har att erbjuda. Ser fram emot att börja där så fort jag köpt bilen.

Nu är jag hemma och dricker lite Sprite. Önskar att det va sprit men så är inte fallet. Kvällen är öppen för förslag men kommer säkert somna. Äta bör jag kanske då jag endast ätit en äcklig varmkorv på OBS.


Vi syns i marshallens skugga, amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0